Bardzo lubimy:

Dzisiaj jest 01 maja 2024, 3:02 | UŻYWAMY PLIKÓW COOKIES - poznaj szczegóły


Gaśnie na wolnych obrotach

Czegoś nie wiesz ?
Ten dział jest dla Ciebie.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

TomekPe

  • Posty: 164
  • Rejestracja: 27 kwie 2013, 0:38
  • Lokalizacja: Łomża / Podlaskie
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 1997

Re: Gaśnie na wolnych obrotach

Post17 paź 2015, 21:42

Jeśli rzeczywiście kompresja jest zerowa nie ratuj trupa, bierz drugi silnik za 300 zł wyrwiesz całość szkoda czasu i kasy na remont tego co jest, repraturki progów kupisz w sklepie ok 100 zł za sztukę kwestia jakiegoś blacharza co to ogarnie w przystępnej cenie. Kolejność zdejmowania kabli nie ma znaczenia, jak zdjęta czapa ze świecy , a silnik chodzi bez zmian to wiadomo, chyba że ktoś zakłada i zdejmuje szybciej niż się kręci paluch w rozdzielaczu :D . Zawory możesz sprawdzić ale jeśli nawet wisi to i tak jest już kaszana, zdejmij dekiel jeśli będzie pełno syfu i błota to szukaj silnika, będzie szybciej i taniej.
Kiedy my byli maluchi lapali my muchi w paluchi,robili my z muchi wybuchi, gdy muchi byli zdechluchi to kladli my muchi na blachii mieli radochi po pachi
Offline

6i2m0

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 05 paź 2015, 1:03
  • Lokalizacja: Międzylesie
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 1996

Re: Gaśnie na wolnych obrotach

Post18 paź 2015, 15:19

Problem z gaśnięciem na wolnym biegu na LPG już zlikwidowany i to nie była wina zaworu w którym nie ma ciśnienia lecz jakiegoś genialnego mechanika który podczas wymiany zwrotnicy podczepił do zderzaka takie coś plastikowego jak by przednia osłona koła (nie znam się) na druciku tak mocno że ocierała o alternator przez co na wolnym biegu miał utrudnione obroty więc się dusił. Odciąłem ten drucik, a osłonkę podczepiłem na swoje miejsce i od tego czasu ani razu mi nie zgasł.

Teraz zostały kwestie:
1. cylindra,
2. rury wydechowej
3. dodatkowo doszedł mi zrypany czujnik pojemności paliwa (mimo ze zatankuje 10 l to i tak wskazuje rezerwę).

I teraz pytania:
ad2. Czy łączenie w którym jest dziura można załatać jakąś taśmą termiczną?
ad3. Czy w Twingo tak jak w maluchu jest bojka mierząca ilość paliwa która mogła po prostu nabrać benzyny i się utopić? Jeśli tak to w którym miejscu się ją wymienia?

-- Połączono posty: 22 paź 2015, 21:13 --

Jednak d**a i dalej mi gaśnie jak tylko się zatrzymam lub dłużnej podczas jazdy przytrzymam sprzęgło.
Offline

gustaw72

  • Posty: 49
  • Rejestracja: 12 paź 2015, 7:17
  • Lokalizacja: Sosnowiec
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 1993

Re: Gaśnie na wolnych obrotach

Post26 paź 2015, 14:09

To też może być wina parownika.
Kup zestaw naprawczy i wymień (membrany)
Kiedyś miałem podobnie. Membrana była już twarda.
Offline

6i2m0

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 05 paź 2015, 1:03
  • Lokalizacja: Międzylesie
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 1996

Re: Gaśnie na wolnych obrotach

Post28 paź 2015, 0:33

Ale gdzie się ona znajduje i jak ją wymienić? Patrzyłem na google ale nic takowego nie znalazłem. A silnik nadal działa na 3 cylindrach.
Rurę wydechowa zalepiłem już gipsem do łączenia układów wydechowych i jutro zobaczę rezultat, choć jak już delikatnie odpalałem by ja utwardzić to zdecydowanie słychać różnice. Zobaczymy czy polepszy to również osiągi.
Poprzednia

Wróć do Czego nie wiesz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości