Do podłużnic? Zgaduję że: przed silnikiem
Może lepiej poczekam na jakieś foto. Miejsca u mnie pod maską niewiele, więc pewnie będę musiał grubo kombinować aby coś z tego wyszło.
Tfelku, wszystkie "sportowe" sprężyny jakie do tej pory widziałem miały za zadanie obniżyć auto. Ok, niżej i bardziej twardo, rozumiem, przyjmuję. Tyle że ja mam na przedniej osi coś odrobinę cięższego niż D7F. Mam swego rodzaju naturalne obniżenie pomimo nowych sprężyn i amorów (KYB). Tył nadal stoi wysoko na fabrycznych, starych, wytrzęsionych sprężynach i tylko nowych amorkach (też KYB). Jedyne co by mnie uszczęśliwiło, to sztywne zawieszenie nie zmieniające wysokości miski oleju nad asfaltem
Istnieje taka firma jak "Jamex" ale jakość ich wyrobów na razie mnie odstrasza.
Dlatego chcę załadować stabilizator (anti roll bar - jak sama nazwa wskazuje belka zapobiegająca obracaniu auta względem osi podłużnej) aby czuć się pewniej w zakrętach a nie szczękać zębami na każdej nierówności. Człowiek im starszy tym więcej wygody szuka