- Posty: 137
- Rejestracja: 03 lut 2016, 18:13
- Lokalizacja: małopolskie/ Wielkie Drogi
- Silnik: D4F 16V (75KM)
- Rocznik: 2003
Niespodzianek nie ma.
1. spuść olej ze skrzyni
2. odkręć nakrętkę półosi w piaście (rozmiar cos okolo 30)
3. poluzuj nakrętki kola
4. podnieś auto na lewarku
5. odkręć śrubę końcówki wahacza (szukaj poniżej pierścienia ABS) i oddziel wahacz od zwrotnicy
6. odkręć 3 śruby dociskające uszczelniacz półosi do skrzyni
7. odsuń na bok kolumnę zawieszenia równocześnie wyjmując półoś ze zwrotnicy
8. wyjmij półoś
9. zdejmij pierścień segera zabezpieczający przegub trójpalcowy
10. zdejmij przegub trójpalcowy
11. zdejmij uszkodzona osłonę przegubu
Montaż w kolejności odwrotnej o problemach proszę nie meldować
Tak na serio ciężko możne być z wyjęciem: końcówki wahacza ze zwrotnicy, odkręceniem nakrętki trzymającej półoś w zwrotnicy, demontaż przegubu trójpalcowego. Reszta jest względnie prosta i łatwa.