- Posty: 122
- Rejestracja: 22 wrz 2006, 20:11
- Lokalizacja: Kraków
- Silnik: D4F LEV 16V (75KM)
- Rocznik: 2007
Tak wiem - taki był plan i realizacja. Generalnie chodziło o możliwe opcje po specyficznych objawach.
Komp wypluł stały błąd potencjometru pedału gazu. Była szansa, że to może wiązka lub któraś wtyczka, ale niestety tam problemu nie znaleziono. Teraz będzie wymiana czujnika położenia pedału (ok. 700zeta), a jak to nie pomoże to zostanie komp wtrysku...i tu będzie grubo (nowy 2300+1800 programowanie, naprawa obecnego ok. 1200...)...
Jak to kiedyś było fajnie jak m.in. pedały były na linkach a nie kabelkach...dobrze, że udało mi się jeszcze kupić nowy motocykl z linkami gazu i sprzęgła...od tego roku niestety już też jest ride by wire...
No i na łykend z rowerem jadę pociągiem...a chciałem z heliosa skorzystać na południu...