Bardzo lubimy:

Dzisiaj jest 24 kwie 2024, 12:26 | UŻYWAMY PLIKÓW COOKIES - poznaj szczegóły


Problem z silnikiem

Czegoś nie wiesz ?
Ten dział jest dla Ciebie.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

DanielSTwingo

  • Posty: 14
  • Rejestracja: 05 cze 2017, 10:45
  • Lokalizacja: Inwałd
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 1999

Problem z silnikiem

Post26 sie 2017, 9:03

Witajcie,

Mam problem z moim silnikiem d7f 702, silnik był po częściowym remoncie 2 miesiące temu, remont głowicy, nowe zawory, wszystkie nowe uszczelnienia, rozrząd sprzęgło świece itd itd, i się zepsuł...

A dokładniej padły pierścienie na 4 cylindrze jak wzrosła kompresja po remoncie, wyrzuca olej przez odmę, przez świece tego cylindra, przez filtr oleju, jeździ odpala pracuje w miarę równo jak się rozgrzeje zdarza się ze go chwilkę przymuli jak olej zaleje cylinder, ale ogólnie ok,

Pytanie czy robiąc 800-1000km miesięcznie dojeżdże tak do wiosny czy silnik w końcu stanie ? Nie mam zamiaru tego bloku remontować, bo swoje przejechane ma, jedynym wyjściem jest wymiana dołu silnika bo górę mam nową, ale nie mam teraz na to kasy.

Próbować zalać jakiś gęstszy olej ? jakiś uszczelniacz i jeździć ?
Offline
Awatar użytkownika

alexanderpirat

  • Posty: 344
  • Rejestracja: 25 lut 2013, 0:47
  • Lokalizacja: Pruszków
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 2000

Re: Problem z silnikiem

Post27 sie 2017, 16:53

Możesz spróbować przejść na gęstszy olej lub pozostawiający grubszy film olejowy i/lub dodać jakiś dodatek do oleju. Pamiętaj żeby przed zimą zmienić na rzadszy aby na "kiślu" nie uruchamiać silnika zimą ;)
Szczerze, to wątpię czy takie zabiegi pomogą na przedmuchy.
Obrazek

MUBI co tanio ubezpieczyć lubi, mój link polecający: https://mubi.pl/id-D8E4I
Kupując OC przez ten link zgarniasz 150 zł cashback a ja 50 zł za polecenie, smacznego
Offline

DanielSTwingo

  • Posty: 14
  • Rejestracja: 05 cze 2017, 10:45
  • Lokalizacja: Inwałd
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 1999

Re: Problem z silnikiem

Post28 sie 2017, 7:35

Ogólnie to silnik był remontowany 2 miesiace temu, cała głowica nowe zawory, bo nie dało się wyregulować i okazało się ze są wypalone gniazda już, komplet uszczelnię, były sprawdzane pierścienie było ok, a teraz coś padło zmierzyłem kompresje, i jest dokładnie 13/12,8/13,1/5,1


ogólnie informacyjnie silnik ma 466tys przebiegu, do 460 tyś był serwisowany w renault nigdy nie brał oleju, teraz tak nagle ten 1 cylinder robi problemy, wymiany oleju 0-270 tys co 20 tys km były, potem już auto tylko po mieście jeździło wiec co 7 tyś

Wróć do Czego nie wiesz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

cron