Dzisiaj jest 24 wrz 2018, 10:31 | UŻYWAMY PLIKÓW COOKIES - poznaj szczegóły


Montaż obrotomierza

Przeróbki i szeroko pojęty tuning zarówno optyczny jak i mechaniczny
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Beemka

  • Posty: 4
  • Rejestracja: 26 sie 2018, 22:46
  • Lokalizacja: Śląsk
  • Silnik: D4F 16V (75KM)
  • Rocznik: 2009

Montaż obrotomierza

Post29 sie 2018, 12:15

Witajcie,

Mam do Was pytanie, chciałbym zamontować obrotomierz w moim twingo rocznik 09. Sam proces montażu jest prosty i zrozumiały dla mnie. Mam tylko jeden problem nie mam fabrycznej wtyczki obrotomierza pod osłoną kolumny kierowniczej. Czy może mi ktoś powiedzieć czy da się go podlaczyc bez tej wtyczki tzn pociągnąć instalację od nowa jeśli tak to czym sterowany jest obrotomierz. Może ktoś z Was ma dostęp do schematu podłączenia obrotomierza.

-- Połączono posty: 04 wrz 2018, 2:08 --

Witajcie

Widzę że forum ledwo żyje więc sam odpowiem na swoje pytanie. Dla ludzi, którzy staną przed dylematem montażu obrotomierza w twingo 2, w którym nie ma fabrycznej wiązki chcę powiedzieć iż ta się to zrobić bez problemu. Jest troszkę roboty ale można do tego dojść. Trzeba przestudiować schematy w Visu, ale generalnie i upraszczając wygląda to tak że sygnał z listwy can do obrotomierza można zabrać z gniazda diagnostycznego obd2. Później wystarczy podłączyć masę oraz trzy przewody plusowe ( stały, jakieś podświetlenie i po zapłonie). Generalnie można odtworzyć wiązkę ciągnąc dwa przewody do obd2 oraz 4 do np skrzynki bezpieczników. Sprawdzone u mnie i działa.

Wróć do Modyfikacje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron