Bardzo lubimy:

Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:50 | UŻYWAMY PLIKÓW COOKIES - poznaj szczegóły


Swap f3p i dalece idący tuning

Przeróbki i szeroko pojęty tuning zarówno optyczny jak i mechaniczny
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

paryk

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 30 lis 2012, 13:24
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 2000

Re: Swap f3p i dalece idący tuning

Post17 gru 2012, 23:43

DmoschQiens zastanawiam się czy mi nie zwinąłes sprzed nosa tej belki. Kupiłem silnik na podkarpaciu. Teraz dzwoniłem do klienta i powiedział, że juz nie ma całej belki z osprzętem;)
Zrobiłem kilka przymiarek i padła decyzja na przód 259 (niekoniecznie wentylowane) i na tył 238 clio rsi i większą pompę (bez abs)
Dzięki chłopaki. Myślę, że temat hamulców rozwiązany. Kółka wejdą;)
Silnik jutro wyjeżdża i przymierzamy nowy.
Zakładam taki storzek http://www.ebay.co.uk/itm/K-N-57i-INDUC ... 23226f653e
Narazie stanie na seryjnym zawiasie. Później was o to pomęczę.
Offline
Awatar użytkownika

Dmochu

  • Posty: 585
  • Rejestracja: 02 lis 2011, 2:11
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Silnik: K4m 854 1.6 6.16v (133KM)
  • Rocznik: 2000

Re: Swap f3p i dalece idący tuning

Post18 gru 2012, 0:32

Z tego co wiem to belka właśnie gdzieś z podkarpacia, ale od 1.8 16V po dachowaniu :P
TWINGO-GARAGE
Offline

paryk

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 30 lis 2012, 13:24
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 2000

Re: Swap f3p i dalece idący tuning

Post15 sty 2013, 21:58

Koniec roku. Dużo pracy w firmie
Wracam do tematu
Slinik przymierzony, narazie bez problemów. Trzeba dorobić mocowanie górne silnika od rozrządu. Mam element oryginalny wycięty z clio rsi, będziemy spawać. Pokazał się problem górnego mocowania. ramie i poduszka kosztuje razem 1000zł. Taki francuski żart.
Do końca tygodnia będę miał używkę. Po wsadzeniu silnika wrzuce pierwsze zdjęcia.
DmoschQiens czy wrzuciłeś tarcze na tył?
Offline
Awatar użytkownika

Dmochu

  • Posty: 585
  • Rejestracja: 02 lis 2011, 2:11
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Silnik: K4m 854 1.6 6.16v (133KM)
  • Rocznik: 2000

Re: Swap f3p i dalece idący tuning

Post15 sty 2013, 22:03

Niestety, było zbyt zimno ostatnio oraz mnóstwo innej roboty, muszę jeszcze wypiaskować zaciski i je pomalować i będę zakładał :)
TWINGO-GARAGE
Offline

MrHT

  • Posty: 452
  • Rejestracja: 29 sie 2012, 22:14
  • Lokalizacja: Żary/Nekla
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 2000

Re: Swap f3p i dalece idący tuning

Post15 sty 2013, 23:27

Nie rozumiem....

Chcecie 4 drążkową belkę wpakować na tył zamiast mcphersonow? Czy tylko przeszczep hamulców?
Offline
Awatar użytkownika

Dmochu

  • Posty: 585
  • Rejestracja: 02 lis 2011, 2:11
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Silnik: K4m 854 1.6 6.16v (133KM)
  • Rocznik: 2000

Re: Swap f3p i dalece idący tuning

Post15 sty 2013, 23:30

tylko przeszczep hamulców, aż takiej rzeźby to chyba nikt by się nie podejmował :o
TWINGO-GARAGE
Offline

MrHT

  • Posty: 452
  • Rejestracja: 29 sie 2012, 22:14
  • Lokalizacja: Żary/Nekla
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 2000

Re: Swap f3p i dalece idący tuning

Post15 sty 2013, 23:54

No wiesz.... Ostatnio przeglądałem projekt starego fiata gdzie połowa auta była z bmw a druga z saab. Do tego najprawdopodobniej auto zostanie przerobione na coupe.
Więc wszystko jest możliwe :-)
Poprzednia

Wróć do Modyfikacje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

cron