Całkowita racja, to tak jakby z konia pociągowego robić konia wyścigowego
Rozumiem że jak jest jeszcze przedliftowe 16V 75 KM to można sie pobawić w detaling jak kogoś to interesuje bo to ciągnie i jeżeli komuś pasują gabaryty.
Jeżeli chodzi o C3g to raczej odpuścić można sobie wszystko detaling,tuning .
Wymienić wszystkie płyny ,olej ,olej w skrzynce, płyn hamulcowy,płyn hłodniczy, filtr powietrza ,filtr oleju,filtr paliwa, kupić nowe gumy i wycieraczki , tylko dbać żeby był czysty.C3g dojezdzi dokąd dojezdzi i niech ginie w histori motoryzacji, a jak słysze historie na temat że C3g to youngtimer ...
Marketing Twingo jest jako wóz na zakupy, nawet była taka argentyńska reklama ,coś tam było że Twingo to koszyk marketowy.
W sumie goście ścigaja się też na kosiarkach ogrodowych
Ja osobiście czekam 7 miesięcy i zaczynam szukać e36 316 coupe, po pierwsze że e36 kosztuje ile kosztuje, po drugie że na instalacji pali 12l bez 10l, po trzecie jest masa zamienników najtańszych ,droższych ,najdroższych,oryginalne części, masa części sportowych, pełno szrotu,po czwarte bryła samochodu jako że klin jeszcze pare ładnych lat będzie się utrzymywała w tendencji motoryzacji,po piąte ma jeszcze fajny kokpit i zegary,po szóste jest twarda i 100KM na pewno wystarczy po mieście.Nie zamierzam jej tuningować bo po pierwsze jest do tego potrzebna kasa oprócz tej na stałe wydatki ,po trzecie od pewnego czasu jestem zwolennikiem co fabryka dała to mi gra...nie mam nic do innych marek po prostu wybieram ekonomicznie.