Dzisiaj jest 13 gru 2018, 13:53 | UŻYWAMY PLIKÓW COOKIES - poznaj szczegóły


Garaż - Sekcja

Przeróbki i szeroko pojęty tuning zarówno optyczny jak i mechaniczny
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

dan31011995

  • Posty: 10
  • Rejestracja: 04 mar 2015, 2:17
  • Lokalizacja: Racibórz
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 1997

Re: Garaż - Sekcja

Post16 mar 2015, 1:33

Witam was ;)
Ja zaczynam przeróbki od zawieszenia a mianowicie obniżam swoją renie i usztywniam. Według mnie jest zbyt miękka...
Potem gdy przyjdzie więcej pieniędzy to planuje przelot regeneracje silnika i uturbić mojego c3g oczywiście przyjdą do tego nowe heble, rozpórka przód i tył na zawieche. Nie chcę robić swap-u ponieważ chce zejść jak najbardziej z masy :)
Potem planuję większy silnik do tyłu i klatkę ale silnik z tyłu to na pewno nie w tym roku :)
Macie może jakieś rady ktoś robił już coś podobnego? Ciężko znaleźć ludzi którzy maja podobne projekty do reni żeby się doradzić ....

Pozdrawiam :)
Offline
Awatar użytkownika

AniaAnia555

  • Posty: 108
  • Rejestracja: 08 kwie 2014, 20:53
  • Lokalizacja: Zielona Góra
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 2000

Re: Garaż - Sekcja

Post16 mar 2015, 12:23

W roczniku 1997 był jeszcze montowany C3G?
Tak swoją drogą, to pewnie nie było takich ludzi jak Ty, ale jak już się za to weźmiesz, to na pewno przydatna będzie fotorelacja, dla przyszłych pokoleń ;-)
Powodzenia :-D
Offline

dan31011995

  • Posty: 10
  • Rejestracja: 04 mar 2015, 2:17
  • Lokalizacja: Racibórz
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 1997

Re: Garaż - Sekcja

Post16 mar 2015, 12:48

Wiem właśnie że dziwnie ale siedzi serducho c3g z łańcuszkiem :) ale juz postanowienie że kompletuje po mału części i będzie serduchu 3.2 V8 z jaguara :) z tyłu i napęd na tył silnik zamontowony w klatce :)
Taki projekcik :) z czasem :P
Offline
Awatar użytkownika

Dmochu

  • Posty: 582
  • Rejestracja: 02 lis 2011, 3:11
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Silnik: K4m 854 1.6 6.16v (133KM)
  • Rocznik: 2000

Re: Garaż - Sekcja

Post16 mar 2015, 13:07

z Jednej strony piszesz, że nie chcesz robić swapa, bo walczysz o masę uturbiając c3g i wkładając klatkę (moim zdaniem trochę bezsens) a dodatkowo planujesz wrzucić w przyszłości wielki ciężki silnik z jaguara.. Nie odbieraj tego jako atak, chętnie popatrzę na modyfikację :)
TWINGO-GARAGE
Offline

dan31011995

  • Posty: 10
  • Rejestracja: 04 mar 2015, 2:17
  • Lokalizacja: Racibórz
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 1997

Re: Garaż - Sekcja

Post16 mar 2015, 17:00

nooo spoko :) ale jakoś tak wyszło bo takiej mocy nie osiągne bez swap-u a kocham silniki widlaste :) a z tym silnikiem i napadem na tył to on będzie latał :D
Offline
Awatar użytkownika

panrysiek

  • Posty: 1570
  • Rejestracja: 10 gru 2005, 14:33
  • Lokalizacja: WRO
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 1999

Re: Garaż - Sekcja

Post16 mar 2015, 18:07

IMO Sztuka dla sztuki, krótkim autem z napędem na tył ciężko jeździć. Nawet fabryce się to nie udało (patrz fatalne właściwości jezdne Clio V6) a co dopiero garażowym inżynierom. Jakiś lekki silnik do 150KM ma sens (przy pozostawieniu FWD), RWD nie ma sensu w Twingo. (BTW Kto miał malczana i próbował tym driftować ten wie). Kup pan jakieś tylnonapędowe BMW, Volvo czy choćby Omegę.
Turkusowa żabka D7F z czarnymi soczewkami, lekko przyciemnionymi szybkami, felgami Allesio Monza i naklejkami Twingo.pl na szybkach bocznych
Offline
Awatar użytkownika

Dmochu

  • Posty: 582
  • Rejestracja: 02 lis 2011, 3:11
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Silnik: K4m 854 1.6 6.16v (133KM)
  • Rocznik: 2000

Re: Garaż - Sekcja

Post16 mar 2015, 19:25

Kolega chyba nie wie ile takie przeróbki kosztują ;) taniej wyjdzie kupić porsche :). btw. clio v6 ph2 już się dało prowadzić :)
TWINGO-GARAGE
Offline

MrHT

  • Posty: 452
  • Rejestracja: 29 sie 2012, 23:14
  • Lokalizacja: Żary/Nekla
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 2000

Re: Garaż - Sekcja

Post16 mar 2015, 20:14

Dało nie dało.... Czy to ważne? :D Na drogach w pl widziałem masę porszaków, ferari, lamborgini, klasyki z ameryki i europy. Ale clio V6 jeszcze nie :P
Offline
Awatar użytkownika

Sasio

Nadinspektor ds. czystości żaby

  • Posty: 2961
  • Rejestracja: 01 sie 2010, 6:53
  • Lokalizacja: Szczecinek
  • Silnik: D4F 16V (75KM)
  • Rocznik: 2003

Re: Garaż - Sekcja

Post16 mar 2015, 20:21

Nie ma opcji ze w 97 masz C3g.
Pewnie siedzi D7F na pasku, lub ktoś robił SWAPa silnika ( w co wątpie) albo po prostu tzw skladak lub burdel w papierach
Moje Twingo
Obrazek 15.08.2010 - 19.06.2011
Obrazek 23.06.2011 - 31.05.2015
Obrazek 06.01.2013 - 14.02.2013
Obrazek 07.06.2014 - 01.08.2014
Obrazek25.10.2014 - 27.11.2014

Szukasz części do Twingo ?
Sprawdź !
Offline

dan31011995

  • Posty: 10
  • Rejestracja: 04 mar 2015, 2:17
  • Lokalizacja: Racibórz
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 1997

Re: Garaż - Sekcja

Post17 mar 2015, 0:50

serio siedzi c3g mogę dać zdjęcie z oznaczenia silnika no chyba że rzeczywiście błąd z rocznikiem w papierach....
PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron