Strona 4 z 5

Re: Garaż - Sekcja

Post: 16 mar 2015, 0:33
autor: dan31011995
Witam was ;)
Ja zaczynam przeróbki od zawieszenia a mianowicie obniżam swoją renie i usztywniam. Według mnie jest zbyt miękka...
Potem gdy przyjdzie więcej pieniędzy to planuje przelot regeneracje silnika i uturbić mojego c3g oczywiście przyjdą do tego nowe heble, rozpórka przód i tył na zawieche. Nie chcę robić swap-u ponieważ chce zejść jak najbardziej z masy :)
Potem planuję większy silnik do tyłu i klatkę ale silnik z tyłu to na pewno nie w tym roku :)
Macie może jakieś rady ktoś robił już coś podobnego? Ciężko znaleźć ludzi którzy maja podobne projekty do reni żeby się doradzić ....

Pozdrawiam :)

Re: Garaż - Sekcja

Post: 16 mar 2015, 11:23
autor: AniaAnia555
W roczniku 1997 był jeszcze montowany C3G?
Tak swoją drogą, to pewnie nie było takich ludzi jak Ty, ale jak już się za to weźmiesz, to na pewno przydatna będzie fotorelacja, dla przyszłych pokoleń ;-)
Powodzenia :-D

Re: Garaż - Sekcja

Post: 16 mar 2015, 11:48
autor: dan31011995
Wiem właśnie że dziwnie ale siedzi serducho c3g z łańcuszkiem :) ale juz postanowienie że kompletuje po mału części i będzie serduchu 3.2 V8 z jaguara :) z tyłu i napęd na tył silnik zamontowony w klatce :)
Taki projekcik :) z czasem :P

Re: Garaż - Sekcja

Post: 16 mar 2015, 12:07
autor: Dmochu
z Jednej strony piszesz, że nie chcesz robić swapa, bo walczysz o masę uturbiając c3g i wkładając klatkę (moim zdaniem trochę bezsens) a dodatkowo planujesz wrzucić w przyszłości wielki ciężki silnik z jaguara.. Nie odbieraj tego jako atak, chętnie popatrzę na modyfikację :)

Re: Garaż - Sekcja

Post: 16 mar 2015, 16:00
autor: dan31011995
nooo spoko :) ale jakoś tak wyszło bo takiej mocy nie osiągne bez swap-u a kocham silniki widlaste :) a z tym silnikiem i napadem na tył to on będzie latał :D

Re: Garaż - Sekcja

Post: 16 mar 2015, 17:07
autor: panrysiek
IMO Sztuka dla sztuki, krótkim autem z napędem na tył ciężko jeździć. Nawet fabryce się to nie udało (patrz fatalne właściwości jezdne Clio V6) a co dopiero garażowym inżynierom. Jakiś lekki silnik do 150KM ma sens (przy pozostawieniu FWD), RWD nie ma sensu w Twingo. (BTW Kto miał malczana i próbował tym driftować ten wie). Kup pan jakieś tylnonapędowe BMW, Volvo czy choćby Omegę.

Re: Garaż - Sekcja

Post: 16 mar 2015, 18:25
autor: Dmochu
Kolega chyba nie wie ile takie przeróbki kosztują ;) taniej wyjdzie kupić porsche :). btw. clio v6 ph2 już się dało prowadzić :)

Re: Garaż - Sekcja

Post: 16 mar 2015, 19:14
autor: MrHT
Dało nie dało.... Czy to ważne? :D Na drogach w pl widziałem masę porszaków, ferari, lamborgini, klasyki z ameryki i europy. Ale clio V6 jeszcze nie :P

Re: Garaż - Sekcja

Post: 16 mar 2015, 19:21
autor: Sasio
Nie ma opcji ze w 97 masz C3g.
Pewnie siedzi D7F na pasku, lub ktoś robił SWAPa silnika ( w co wątpie) albo po prostu tzw skladak lub burdel w papierach

Re: Garaż - Sekcja

Post: 16 mar 2015, 23:50
autor: dan31011995
serio siedzi c3g mogę dać zdjęcie z oznaczenia silnika no chyba że rzeczywiście błąd z rocznikiem w papierach....