Moon-go pisze:@ Kaka`
Ta przyjemność mnie kosztowała 1340 zł.
tu masz aktualne ceny w zależności od rocznika
http://vtech.pl/ceny
Mnie soft pod konkretny egzemplarz z hamowaniem na hamowni MAHA kosztował będzie 1000 pln.
Jutro akcja, relację zdam
-- Połączono posty: pt mar 22, 2013 7:15 am --
Ok no i po strojeniu.
Wynik:
Seria wyszła 66 KM i 160 Nm więc w zasadzie katalogowo
Wersja finalna to 82 KM i 189 Nm
Niestety, największy mankament K9K 64 KM w Twingo to brak sterowania turbiną które umożliwiało by podniesienie doładowania.
Uzyskane parametry to efekt korekty:
- Czasu wtrysków
- Konta wtrysku
- Podniesienie ciśnienia na railu
Samochód jedzie znacznie lepiej nie mniej na sezon letni trzeba zaopatrzyć się w intercooler.
Jak znajdę odpowiednie części zamontuję Cooler to dołożony zostanie MBC i dźwignięte nieco ciśnienie doładowania. Nie wiem ile pożyje turbina bo to mała popierdółka, ale się zobaczy.
Optymalnie było by włożyć tam większe turbo, iC, wywalić kata i podejść z mocą pod 100 KM
Niestety silnik z racji prymitywnego doładowania nie jest zbyt podatny na modyfikacje. Wszelkie wyniki powyżej 80 KM i 200 Nm to w mojej ocenie bujda, najczęściej to pewnie pomiary na ,,optymistycznych'' hamowniach, ale.....
Wykres wrzucę pod wieczór.
Pozdrawiam.
-- Połączono posty: śr mar 27, 2013 9:27 am --
Wykres z hamowni Twingo
Uploaded with
ImageShack.us