Strona 1 z 1

Wymiana silnika?

Post: 21 maja 2013, 17:25
autor: kitek95
Witam! Chciałbym się dowiedzieć jaki większy silnik można wsadzić do Twingo I, bez dużych przeróbek, i z jakiej fury?
Z góry dziękuje!

Re: Wymiana silnika?

Post: 21 maja 2013, 18:02
autor: dziki2300

Re: Wymiana silnika?

Post: 16 mar 2014, 13:20
autor: liberty99
powtórzę pytanie o zmiane silnika na większy ale tylko "plug and play"
nie interesują mnie swapy jak z linka, mam juz za sobą takie eksperymenty
szukam "know how" D7F na D4F i nowsze 1.2 16V do 100KM

Re: Wymiana silnika?

Post: 23 mar 2014, 18:41
autor: branio
liberty99 pisze: ale tylko "plug and play"
żadnego

Re: Wymiana silnika?

Post: 23 mar 2014, 19:42
autor: panrysiek
P&P to nic nie wejdzie. Odezwij się do Dymka z forum, ma 1.6 (czy tam 1.4?)16V i sam z tatą przekładkę robił.

Re: Wymiana silnika?

Post: 23 mar 2014, 20:49
autor: Kolorado
liberty99 pisze:powtórzę pytanie o zmiane silnika na większy ale tylko "plug and play"
nie interesują mnie swapy jak z linka, mam juz za sobą takie eksperymenty
szukam "know how" D7F na D4F i nowsze 1.2 16V do 100KM

-- Połączono posty: 16 mar 2014, 14:20 --

powtórzę pytanie o zmiane silnika na większy ale tylko "plug and play"
nie interesują mnie swapy jak z linka, mam juz za sobą takie eksperymenty
szukam "know how" D7F na D4F i nowsze 1.2 16V do 100KM



Moze gdyby ci ktos zrobil mape , moze sie da ale slyszalem ze to 1500 zl bylo.

Re: Wymiana silnika?

Post: 24 mar 2014, 9:56
autor: Dmochu
chłopaki :D plug&play można wrzucić 1,2 16v :) wystaczy przełożyć z całą wiązką (kabinową też) :P do 100 km to 1,2 turbo, ale tam już trzeba będzie przerobić wiązkę i wydech :P. Robiąc to we własnym zakresie jeszcze jako tako się to kalkuluje oddać komuś imo bez najmniejszego sensu :/

Re: Wymiana silnika?

Post: 24 mar 2014, 15:00
autor: Sasio
Szczerze?
Lepiej sprzedać auto, i dołożyć kasę co się ma na silnik (dobry silnik ok 1k ) i zakupić 16V

Re: Wymiana silnika?

Post: 25 mar 2014, 14:20
autor: panrysiek
też tak uważam, swap to dłubanie i wieczne problemy z autem po modzie. Ma to sens tylko jeśli robimy jakiś gruby projekt (czyli IMO 100KM+), dla +15KM nie chciałoby mi się dłubać w aucie. Najśmieszniejsze, że chłopaki z forum CC potrafią robić swap z silnika 700cc (31KM) na...(uwaga, uwaga!)...900cc (41KM)!! Moc taka wielka, wow, uszanowanko! :)
A może jeśli chcesz mieć coś naprawdę mocnego, warto by rozważyć inny samochód? Takie clio 2.0 16V albo np Punto HGT?