- Posty: 493
- Rejestracja: 08 lut 2015, 14:56
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Silnik: D7F (60KM)
- Rocznik: 2000
Miałem R4, które było moją rówieśniczką. Niestety - auto, a dokładniej rama ma kilka błędów konstrukcyjnych, przez co nie da się jej porządnie zabezpieczyć antykorozyjnie - przednie i tylne podłużnice są spawane punktowo z 2-3 warstw cienkiej blachy, a z bocznych które są profilami zamkniętymi nie mają odpływów
Ale mimo wszystko - swoją R4 jeździłem ok 8 lat, lekko nie miała, a i tak niejedno współczesne auto gdyby mogło to zarumieniłoby się i z podkulonym ogonem zawróciłoby do garażu...mając prawie 2m wzrostu bez najmniejszego problemu się za kierownicą mieściłem - niestety w Twingo mam problem ze zbyt niskim dachem/wysokim fotelem...silnik - w R4 znacznie oszczędniejszy niż dzisiejsze podobno oszczędne, w mieście R4 potrafiła zejść do 5.5L/100 bez żadnego spinania się czy włączania "emeryt mode", a po trasie - nie będę pisał, bo i tak nikt nie uwierzy
I mimo iż ceny szybują w górę do nawet paru tysięcy euro za zadbany egzemplarz, to i tak wiem, że jeszcze R4 zaparkuje u mnie pod domem
Taka była
I kilkukrotnie nagradzana na Zlotach Renault