- Posty: 1570
- Rejestracja: 10 gru 2005, 13:33
- Lokalizacja: WRO
- Silnik: D7F (60KM)
- Rocznik: 1999
Po 7 latach obecności na forum przedstawiam moją żabkę
Historia: Kupiona 11/2005 od 72-letniej pani po kilkumiesięcznych poszukiwaniach (oprócz niej same złomy oglądałem )
Poszukiwałem małego taniego w utrzymaniu samochodu, jedynym który mieścił foteli dziecięcy z segmentu A/B za fotelem kierowcy całkowicie cofniętym było Twingo. Poza tym miałem dobre wspomnienia związane z żabą- mieliśmy już jedną w domu w latach 1994-1997 i przejechała wtedy od nowości w naszych rękach 190kkm!!!
Model: I-generacja, tzw. przejściówka z jednoczęściowymi ale ryflowanymi reflektorami, nowym wnętrzem ale z kołami 13kami.
Wersja: bieda i ubóstwo , specjalnie na polski rynek bez wspomagania, z jedną jedyną poduszką i nielakierowanymi zderzakami.
Rok produkcji: 1999 (I rejestracja- 2000, ciekawostka- auto było główną wygraną w "drzwiach otwartych" Renault,
Przebieg: dziś (1/12/2012) ok. 146kkm, w dniu kupna (11/2005) 18100km (!!!)
Kolor: bora bora (niedawno dowiedziałem się, że taka jest jego nazwa wg. Renault) czyli turkusowy z perłowym połyskiem,
Silnik i jego pojemność: D7F czyli 8V i 1149ccm,
Dodatki: golas czyli 1 poduszka i.... tyle. W momencie kupna miał zamontowany centralny (niefabryczny) z pilotem,
Spalanie: od 1/2006 na LPG: 6-7l trasa, 8-9l miasto (mega zakorkowany Wrocław), jeżdżę delikatnie,
Plany: przekazać żonie gdy nauczy się jeździć na swym pierwszym pojeździe w życiu (CC 900), może za rok? A na bieżąco to trzeba zbieżność zrobić i w nadchodzącym tygodniu biorę się za regenerację kierownicy. Może na wiosnę polakieruję zderzaki.
Zmiany: napiszę co pamiętam:
-instalka LPG II generacji zakładana u Grzegorza z naszego forum (polecałbym ale w międzyczasie Grzegorz się przebranżowił),
-felgi Allesio Monza 14-calowe (po 4 sezonach odnowione: wypiaskowane i proszkowo pomalowane na biało), początkowo jeździły na oponach 165/60- nie polecam przy 6-calowej feldze. Felgi mocno obdzierały się na rantach. Od 2 sezonów opony 185/50 z ochronnym gumowym rantem i problemu nie ma zupełnie!
-elektryczne szybki,
-przyciemnione wszystkie szyby (oprócz czołowej), przednie boczne przyciemnione delikatnie, tak że ani diagnosta ani policja nie czepiają się (a auto przeszło już 6 okresowych przeglądów z nimi i pewnie z 10 kontroli na drodze),
-przednie światła soczewkowe Sonar z czarnym środkiem- NIE polecam!!! Choć światło jest bdb, plastik "szyby" zmatowiał i popękał od ciepła, gniazdka świateł postojowych popękały a tzw. ringi przestały działać (może i dobrze ),
-audio: bez szaleństw ale jakoś gra: RO Kenwood + 10ki (Pioneer)w fabrycznych miejscach + gwizdki na desce (MacAudio)+ Skrzynia 30cm MacAudio w kufrze zasilana piecem MacAudio pod fotelem pasażera + półka z MDFu z 2ma eliptycznymi JBLami. Dziś bym to zrobił inaczej ale człowiek był młody i głupi Jedyne czego bym nie zmieniał to dyskretny sposób montażu: np elipsy z tyłu są zakryte cienką tkaniną obijającą całą półkę, wygląda jakby ich tam nie było (z góry).
-kierownica, mieszek i wajcha w skórze (czarno- białej)- polecam!!! (koszt 150zł a przyjemność jazdy duuużo większa),
-ostatnio w zderzaku wylądowały okrągłe światła do jazdy dziennej,
-drobiazgi typu LEDy w postojówkach (białe, nie niebieskie!!! ), LEDy w żarówkach tylnych, białe kierunkowskazy boczne, naklejki twingo.pl na szybkach tylnych bocznych, LEDY w prędkościomierzu, wygłuszenie dodatkowe deski i bagażnika.
Pewnie coś tam jeszcze by się znalazło ale żaba jeździ u mnie już sporo lat
Fotki:
fotka bonusowa z przyszłą kierowczynią żaby (a obecnie jej właścicielem w 1% )
Historia: Kupiona 11/2005 od 72-letniej pani po kilkumiesięcznych poszukiwaniach (oprócz niej same złomy oglądałem )
Poszukiwałem małego taniego w utrzymaniu samochodu, jedynym który mieścił foteli dziecięcy z segmentu A/B za fotelem kierowcy całkowicie cofniętym było Twingo. Poza tym miałem dobre wspomnienia związane z żabą- mieliśmy już jedną w domu w latach 1994-1997 i przejechała wtedy od nowości w naszych rękach 190kkm!!!
Model: I-generacja, tzw. przejściówka z jednoczęściowymi ale ryflowanymi reflektorami, nowym wnętrzem ale z kołami 13kami.
Wersja: bieda i ubóstwo , specjalnie na polski rynek bez wspomagania, z jedną jedyną poduszką i nielakierowanymi zderzakami.
Rok produkcji: 1999 (I rejestracja- 2000, ciekawostka- auto było główną wygraną w "drzwiach otwartych" Renault,
Przebieg: dziś (1/12/2012) ok. 146kkm, w dniu kupna (11/2005) 18100km (!!!)
Kolor: bora bora (niedawno dowiedziałem się, że taka jest jego nazwa wg. Renault) czyli turkusowy z perłowym połyskiem,
Silnik i jego pojemność: D7F czyli 8V i 1149ccm,
Dodatki: golas czyli 1 poduszka i.... tyle. W momencie kupna miał zamontowany centralny (niefabryczny) z pilotem,
Spalanie: od 1/2006 na LPG: 6-7l trasa, 8-9l miasto (mega zakorkowany Wrocław), jeżdżę delikatnie,
Plany: przekazać żonie gdy nauczy się jeździć na swym pierwszym pojeździe w życiu (CC 900), może za rok? A na bieżąco to trzeba zbieżność zrobić i w nadchodzącym tygodniu biorę się za regenerację kierownicy. Może na wiosnę polakieruję zderzaki.
Zmiany: napiszę co pamiętam:
-instalka LPG II generacji zakładana u Grzegorza z naszego forum (polecałbym ale w międzyczasie Grzegorz się przebranżowił),
-felgi Allesio Monza 14-calowe (po 4 sezonach odnowione: wypiaskowane i proszkowo pomalowane na biało), początkowo jeździły na oponach 165/60- nie polecam przy 6-calowej feldze. Felgi mocno obdzierały się na rantach. Od 2 sezonów opony 185/50 z ochronnym gumowym rantem i problemu nie ma zupełnie!
-elektryczne szybki,
-przyciemnione wszystkie szyby (oprócz czołowej), przednie boczne przyciemnione delikatnie, tak że ani diagnosta ani policja nie czepiają się (a auto przeszło już 6 okresowych przeglądów z nimi i pewnie z 10 kontroli na drodze),
-przednie światła soczewkowe Sonar z czarnym środkiem- NIE polecam!!! Choć światło jest bdb, plastik "szyby" zmatowiał i popękał od ciepła, gniazdka świateł postojowych popękały a tzw. ringi przestały działać (może i dobrze ),
-audio: bez szaleństw ale jakoś gra: RO Kenwood + 10ki (Pioneer)w fabrycznych miejscach + gwizdki na desce (MacAudio)+ Skrzynia 30cm MacAudio w kufrze zasilana piecem MacAudio pod fotelem pasażera + półka z MDFu z 2ma eliptycznymi JBLami. Dziś bym to zrobił inaczej ale człowiek był młody i głupi Jedyne czego bym nie zmieniał to dyskretny sposób montażu: np elipsy z tyłu są zakryte cienką tkaniną obijającą całą półkę, wygląda jakby ich tam nie było (z góry).
-kierownica, mieszek i wajcha w skórze (czarno- białej)- polecam!!! (koszt 150zł a przyjemność jazdy duuużo większa),
-ostatnio w zderzaku wylądowały okrągłe światła do jazdy dziennej,
-drobiazgi typu LEDy w postojówkach (białe, nie niebieskie!!! ), LEDy w żarówkach tylnych, białe kierunkowskazy boczne, naklejki twingo.pl na szybkach tylnych bocznych, LEDY w prędkościomierzu, wygłuszenie dodatkowe deski i bagażnika.
Pewnie coś tam jeszcze by się znalazło ale żaba jeździ u mnie już sporo lat
Fotki:
fotka bonusowa z przyszłą kierowczynią żaby (a obecnie jej właścicielem w 1% )
Ostatnio zmieniony 02 gru 2012, 15:24 przez panrysiek, łącznie zmieniany 5 razy
Turkusowa żabka D7F z czarnymi soczewkami, lekko przyciemnionymi szybkami, felgami Allesio Monza i naklejkami Twingo.pl na szybkach bocznych