Strona 2 z 3

Re: jaki przebieg

Post: 19 gru 2012, 18:20
autor: wojto83
Sasio pisze:Kwestia druga jest taka że Renault przewidziało aby przy 180k km oddać auto do utylizacji u dealera Renault.


Powinien być dopisek "Nie dotyczy polaków" :)

a ja nadal szukam swojej Żaby

Re: jaki przebieg

Post: 19 gru 2012, 20:02
autor: Masaccio
Peres pisze:Podłącze się do tematu, wszystko jest uzależnione od tego jak się dba o silnik, regularność wymian olejów filtrów, jakości części, moje C3G ma już 240tys km przebiegu i ośmielę się stwierdzić, że moje auto ma największy przebieg na forum (oczywiście z osób udzielających się) i silnik nie bierze oleju, nie jest mułem, bardzo dobrze i zwinnie mi się nim jeździ, jeśli można tak w ogólę powiedzieć o silniku C3G, ale konstrukcja bardzo żywotna :)


No ja na tym silniku miałem nalatane 430 kkm i troszkę już olej brał, ale nie za wiele. Z silnikiem się praktycznie nic nie działo przez cały ten czas, nie pamiętam czy rozrząd był wymieniany, ale możliwe, że nie :D Auto skończyło na słupie a silnik poszedł do innego, dalsze losy są mi nie znane :P

Re: jaki przebieg

Post: 20 gru 2012, 0:22
autor: Peres
Szacunek! :D a po 300tys licznik w twingo bije od nowa, więc 130tys miał jak skończył żywot ;D Respekt! oby mój wytrzymał do 300 i będę zadowolony bo pewnie jeszcze długo nie rozstane się z żabą, a na wiosne pewnie czeka mnie wymiana sanek i miski olejowej więc trzeba zbierać kasę :D

Re: jaki przebieg

Post: 21 gru 2012, 7:07
autor: Sasio
Czy bije od nowa...też tak myślałem ale mam fotki jak ma 324k km nabite.

Re: jaki przebieg

Post: 21 gru 2012, 23:52
autor: Masaccio
Nie wiem, bo ten przebieg był robiony w renault express i tam jest licznik analogowy, który nie przeskakuje.

Re: Jaki powinien być odpowiedni przebieg

Post: 31 gru 2012, 0:41
autor: Prezes
Z przebiegami to różnie jest. U mnie na ten przykład jest 254 tysiące i lata. Nie jest już taki dziarski jak lat temu niemal 13 kiedy wyjechał z salonu, ale nie narzekam. Musisz mieć świadomość, że tak czy inaczej do ceny zakupu musisz doliczyć trochę kasy aby najważniejsze rzeczy zrobić bez względu na to co powie sprzedający.

Re: Jaki powinien być odpowiedni przebieg

Post: 31 gru 2012, 2:37
autor: panrysiek
Ponoć D7F robiły po pół miliona na LPG w budzie Kangoo jako pocztowozy (w Holandii bodajże) na początku wieku. Mój ma 150tys w tym 130 na LPG i chodzi jak malina, często auta młodsze sprawiają większe problemy.

Re: Jaki powinien być odpowiedni przebieg

Post: 01 sty 2013, 12:49
autor: Masaccio
No bo to w sumie jeszcze prosta konstrukcja, za bardzo nie ma co się tam psuć. Chyba w jednym z podwrocławskich ASO mieli kangoo z przebiegiem ponad 500tys i dziarsko się trzymał, no ale serwisowany w ASO :D

Re: Jaki powinien być odpowiedni przebieg

Post: 01 sty 2013, 13:21
autor: grande1970
panrysiek pisze:Ponoć D7F robiły po pół miliona na LPG w budzie Kangoo jako pocztowozy (w Holandii bodajże) na początku wieku. Mój ma 150tys w tym 130 na LPG i chodzi jak malina, często auta młodsze sprawiają większe problemy.


w naszej rodzimej PP też na początku wieku pojawiły się kangoo z D7F z tym że w benzynie - zostały sprzedane jak miały ok 400 kkm, dalej są tłuczone diesle które nie mają turbin i dawno już przekroczyły 600kkm

Re: Jaki powinien być odpowiedni przebieg

Post: 01 sty 2013, 13:49
autor: panrysiek
Inna sprawa, że każdy oldskulowy mercedes diesel robi bańkę bez problemu i szykuje się na następną :)