Dzisiaj jest 25 wrz 2018, 16:05 | UŻYWAMY PLIKÓW COOKIES - poznaj szczegóły


Ulotki i Kalendarze

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

Sasio

Nadinspektor ds. czystości żaby

  • Posty: 2960
  • Rejestracja: 01 sie 2010, 6:53
  • Lokalizacja: Szczecinek
  • Silnik: D4F 16V (75KM)
  • Rocznik: 2003

Ulotki i Kalendarze

Post13 gru 2012, 22:12

Witam.
Mam zaprzyjaźnioną firmę która mogłaby ogarnąć 500szt wizytówek za 60zł.
Wymiary wizytownika, logo TKP czy jakiś inny projekt, z tyłu trochę informacji, ewentualnie kalendarzyk na 2013r, aby wygodnie można było wsadzić spotkanemu Twingolowi za wycieraczkę.
Czy byliby chętni na takie coś, można podzielić koszta i wtedy wyjdzie po paredziesiąt wizytówek na osobę.


Druga kwestia to kalendarze, można tanio w okolicach 15-20zł zrobić kalendrarze, tylko potrzebujemy ok 60 zdjęć dobrej jakości.
Co sądzicie o pomyśle kalendarzy?
Moje Twingo
Obrazek 15.08.2010 - 19.06.2011
Obrazek 23.06.2011 - 31.05.2015
Obrazek 06.01.2013 - 14.02.2013
Obrazek 07.06.2014 - 01.08.2014
Obrazek25.10.2014 - 27.11.2014

Szukasz części do Twingo ?
Sprawdź !
Offline

kermit2

  • Posty: 9
  • Rejestracja: 03 lis 2012, 23:19
  • Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 2003

Re: Ulotki i Kalendarze

Post13 gru 2012, 22:15

w sprawie wizytówek możesz liczyć na finansowe wsparcie
Offline

maciej1486

  • Posty: 879
  • Rejestracja: 06 wrz 2012, 7:39
  • Lokalizacja: Nakło- kuj-pom
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 1995

Re: Ulotki i Kalendarze

Post13 gru 2012, 22:17

moje też... co do kalendarza fajny pomysł ;)
Zakładanie centralnych zamków/ sterowników centralnych zamków!
Offline

Kaka'

  • Posty: 151
  • Rejestracja: 14 sie 2011, 21:44
  • Lokalizacja: Kartuzy
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 2001

Re: Ulotki i Kalendarze

Post13 gru 2012, 22:40

Ulotki fajna sprawa, sam bym mógł powrzucać paru Żabom, które parkują niedaleko mnie. Kalendarz też fajny, ale wydaje mi się, że trochę szkoda go w taki sposób rozdawać (i tak większość osób pewnie nie zrobi sobie nic z takiej wizytówki/kalendarza).
Offline
Awatar użytkownika

Sasio

Nadinspektor ds. czystości żaby

  • Posty: 2960
  • Rejestracja: 01 sie 2010, 6:53
  • Lokalizacja: Szczecinek
  • Silnik: D4F 16V (75KM)
  • Rocznik: 2003

Re: Ulotki i Kalendarze

Post13 gru 2012, 23:09

Nie nie nie, kalendarza byśmy nie rozdawali.
Kalendarz byłby dla użytkowników :)
Moje Twingo
Obrazek 15.08.2010 - 19.06.2011
Obrazek 23.06.2011 - 31.05.2015
Obrazek 06.01.2013 - 14.02.2013
Obrazek 07.06.2014 - 01.08.2014
Obrazek25.10.2014 - 27.11.2014

Szukasz części do Twingo ?
Sprawdź !
Offline
Awatar użytkownika

Borix

  • Posty: 953
  • Rejestracja: 08 sty 2012, 0:58
  • Lokalizacja: Torun
  • Silnik: K4m 854 1.6 6.16v (133KM)
  • Rocznik: 2009

Re: Ulotki i Kalendarze

Post13 gru 2012, 23:12

Kalendarz zajebista opcja :)
Offline

Kaka'

  • Posty: 151
  • Rejestracja: 14 sie 2011, 21:44
  • Lokalizacja: Kartuzy
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 2001

Re: Ulotki i Kalendarze

Post14 gru 2012, 0:10

No jak dla użyszkodników to ok, sam bym pewnie skorzystał :D
Offline

Mark003

  • Posty: 107
  • Rejestracja: 04 lis 2012, 13:46
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 1998

Re: Ulotki i Kalendarze

Post14 gru 2012, 0:22

Ja róznież pisałbym się na kalendarz :)
Offline
Awatar użytkownika

Sasio

Nadinspektor ds. czystości żaby

  • Posty: 2960
  • Rejestracja: 01 sie 2010, 6:53
  • Lokalizacja: Szczecinek
  • Silnik: D4F 16V (75KM)
  • Rocznik: 2003

Re: Ulotki i Kalendarze

Post14 gru 2012, 0:23

Czyli kwestia najważniejsza, znaleźć minimum 30 zdjęć dobrej jakości od użytkowników TKP
Moje Twingo
Obrazek 15.08.2010 - 19.06.2011
Obrazek 23.06.2011 - 31.05.2015
Obrazek 06.01.2013 - 14.02.2013
Obrazek 07.06.2014 - 01.08.2014
Obrazek25.10.2014 - 27.11.2014

Szukasz części do Twingo ?
Sprawdź !
Offline

maciej1486

  • Posty: 879
  • Rejestracja: 06 wrz 2012, 7:39
  • Lokalizacja: Nakło- kuj-pom
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 1995

Re: Ulotki i Kalendarze

Post14 gru 2012, 8:24

Fajnie by było, aby na kalendarzu znalazło się choć jedno zdjęcie każdego użytkownika forum (dość aktywnego oczywiście).
Zakładanie centralnych zamków/ sterowników centralnych zamków!
Następna

Wróć do Gadżety

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość