- Posty: 1180
- Rejestracja: 13 gru 2006, 12:57
- Lokalizacja: Warszawa-wola-piaseczno
- Silnik: D7F (60KM)
- Rocznik: 1999
Witajcie
Chciałem Wam pokazać drugi w moim wykonaniu projekt Renault Twingo RS Cup Tym razem auto znajomego, kolor czarny i jak zaraz zobaczycie, duzo bardziej zniszczony niż mój. Na wstepie chciałem podziękować Pawłowi z MXNowicki za pomoc w ogarnięciu auta :good:
Tutaj lista użytych środków :
Mycie i koła :
-Tenzi Truck
-AB Magifoam
-IronX
-SNB Jetin
-APC SG Red Devil
-SNB Tar Remover
-Prickbort
-Duragloss 901
Lakier:
-Koch Chemie PowerCut i Schleifepaste
-Menzerna 2500
-Urban Shine
-SV CF Professional Regular
-SV CF Regular
-SV Shield
Opony,tworzywa etc :
-Meguiars Endurance
-Koch Chemie Plaststar
-Autofinesse Revive
-NW "XXX" od MXNowicki
-SV Autobahn
W takim stanie auto trafiło w nasze ręce :
Na początek auto zostało zalane Prickbortem :
Następnie mieszanka AB Magifoam i TenziTruck w Glorii :
[img]http://img835.imageshack.us/img835/4690/isdsc0450.jpg[/img]
IronX w akcji :
Auto zostało później umyte za pomocą Duraglossa 901 , wyglinkowane i osuszone. Zdjęlismy również tablice rejestracyjne dla lepszego dostępu do zderzaka :
Jak zaraz zobaczycie , zdecydowanie było co robić przy lakierze. Korekta była mocno uciążliwa bo kształty auta wymagaja bardzo dużo uwagi przy polerowaniu ,głównie małymi padami. Błotniki, progi i zderzaki są plasikowe więc nietrudno o wpadkę.
Kto lepiej zrobi swoją stronę
Pierwsza "50" na masce :
Błotnik/drzwi :
Dla ułatwienia pracy przy progach, postawiliśmy auto na kobyłkach :
Maska przed/po :
Przedni zderzak przed/po :
Przedni błotnik przed/po :
Teraz kolej na dach :
Tylni błotnik :
Tylna klapa była chyba najbardziej zniszczonym elementem auta :
Zdjęliśmy równiez napis z klapy :
Tylny zderzak :
Trudno dostępne miejsca polerowane były przy pomocy przedłużki :
Sporo trudnosci przysporzyły progi, ze względu na swój kształt i stopień zniszczenia :
Nie udało się zdjąć wszystkiego, ale jak wiadomo , z plastikowymi elementami lepiej w porę odpuścić, niż szukać lakiernika
Tutaj nie wiem co dwóch asów miało na myśli :dontknow: :kox:
Mocno zniszczone były również tylne lampy :
Po każdym przjeździe dokonywana była inspekcja :
Po skończonym cięciu na aucie znajdowała się tona pyłu z padów i past :
Na początek miejsca gdzie była taśma spryskana Tar Removerem :
Porcja piany ze szczególnym uwzględnieniem zakamarków i szczelin :
Wszystkie szczeliny umyte APC i pędzelkiem :
Następnie auto kolejny raz umyte ręcznie :
W międzyczasie ogarnęliśmy również dwa komplety felg do Twingo. Zimówki na start, do mycia użyty został Tenzi Truck , Jetin i IronX. Jak widać miały co robić :kox: :
Wygląda to odrobine lepiej
Teraz kolej na letnie koła :
Auto zostało osuszone i gotowe na finish :
Ostatniego dnia nałożona została niewidzialna wycieraczka na wszystkie szyby :
Plastiki na przednim i tylnym zderzaku potraktowane Kochem Plaststar :
Miejsca pod plastikowymi listwami zostały wyczyszczone za pomocą SV CF Regular :
Nakładki na drzwiach posmarowane AF Revive :
Na opony trafił Meguiars Endurance :
Przed woskowaniem auto zostało przetarte dusterem :
Wosk :
Nówka sztuka
Docieranie...
...pod czujnym administratorskim okiem
Rzut oka czy wnęki dobrze domyte :
Końcówka wydechu zabezpieczona SV Autobahnem :
Pora zobaczyć efekt końcowy
...i światełka w drugą stronę :kox: :
Wytoczyliśmy auto na zewnątrz :
To by było na tyle, mam nadzieje że Wam się podobało
Chciałem Wam pokazać drugi w moim wykonaniu projekt Renault Twingo RS Cup Tym razem auto znajomego, kolor czarny i jak zaraz zobaczycie, duzo bardziej zniszczony niż mój. Na wstepie chciałem podziękować Pawłowi z MXNowicki za pomoc w ogarnięciu auta :good:
Tutaj lista użytych środków :
Mycie i koła :
-Tenzi Truck
-AB Magifoam
-IronX
-SNB Jetin
-APC SG Red Devil
-SNB Tar Remover
-Prickbort
-Duragloss 901
Lakier:
-Koch Chemie PowerCut i Schleifepaste
-Menzerna 2500
-Urban Shine
-SV CF Professional Regular
-SV CF Regular
-SV Shield
Opony,tworzywa etc :
-Meguiars Endurance
-Koch Chemie Plaststar
-Autofinesse Revive
-NW "XXX" od MXNowicki
-SV Autobahn
W takim stanie auto trafiło w nasze ręce :
Na początek auto zostało zalane Prickbortem :
Następnie mieszanka AB Magifoam i TenziTruck w Glorii :
[img]http://img835.imageshack.us/img835/4690/isdsc0450.jpg[/img]
IronX w akcji :
Auto zostało później umyte za pomocą Duraglossa 901 , wyglinkowane i osuszone. Zdjęlismy również tablice rejestracyjne dla lepszego dostępu do zderzaka :
Jak zaraz zobaczycie , zdecydowanie było co robić przy lakierze. Korekta była mocno uciążliwa bo kształty auta wymagaja bardzo dużo uwagi przy polerowaniu ,głównie małymi padami. Błotniki, progi i zderzaki są plasikowe więc nietrudno o wpadkę.
Kto lepiej zrobi swoją stronę
Pierwsza "50" na masce :
Błotnik/drzwi :
Dla ułatwienia pracy przy progach, postawiliśmy auto na kobyłkach :
Maska przed/po :
Przedni zderzak przed/po :
Przedni błotnik przed/po :
Teraz kolej na dach :
Tylni błotnik :
Tylna klapa była chyba najbardziej zniszczonym elementem auta :
Zdjęliśmy równiez napis z klapy :
Tylny zderzak :
Trudno dostępne miejsca polerowane były przy pomocy przedłużki :
Sporo trudnosci przysporzyły progi, ze względu na swój kształt i stopień zniszczenia :
Nie udało się zdjąć wszystkiego, ale jak wiadomo , z plastikowymi elementami lepiej w porę odpuścić, niż szukać lakiernika
Tutaj nie wiem co dwóch asów miało na myśli :dontknow: :kox:
Mocno zniszczone były również tylne lampy :
Po każdym przjeździe dokonywana była inspekcja :
Po skończonym cięciu na aucie znajdowała się tona pyłu z padów i past :
Na początek miejsca gdzie była taśma spryskana Tar Removerem :
Porcja piany ze szczególnym uwzględnieniem zakamarków i szczelin :
Wszystkie szczeliny umyte APC i pędzelkiem :
Następnie auto kolejny raz umyte ręcznie :
W międzyczasie ogarnęliśmy również dwa komplety felg do Twingo. Zimówki na start, do mycia użyty został Tenzi Truck , Jetin i IronX. Jak widać miały co robić :kox: :
Wygląda to odrobine lepiej
Teraz kolej na letnie koła :
Auto zostało osuszone i gotowe na finish :
Ostatniego dnia nałożona została niewidzialna wycieraczka na wszystkie szyby :
Plastiki na przednim i tylnym zderzaku potraktowane Kochem Plaststar :
Miejsca pod plastikowymi listwami zostały wyczyszczone za pomocą SV CF Regular :
Nakładki na drzwiach posmarowane AF Revive :
Na opony trafił Meguiars Endurance :
Przed woskowaniem auto zostało przetarte dusterem :
Wosk :
Nówka sztuka
Docieranie...
...pod czujnym administratorskim okiem
Rzut oka czy wnęki dobrze domyte :
Końcówka wydechu zabezpieczona SV Autobahnem :
Pora zobaczyć efekt końcowy
...i światełka w drugą stronę :kox: :
Wytoczyliśmy auto na zewnątrz :
To by było na tyle, mam nadzieje że Wam się podobało
Twingo RS