Strona 1 z 1

Pełna korekta twingo II RS -czarny Cup

Post: 11 gru 2012, 12:34
autor: tfelek
Witajcie


Chciałem Wam pokazać drugi w moim wykonaniu projekt Renault Twingo RS Cup :) Tym razem auto znajomego, kolor czarny i jak zaraz zobaczycie, duzo bardziej zniszczony niż mój. Na wstepie chciałem podziękować Pawłowi z MXNowicki za pomoc w ogarnięciu auta :good:


Tutaj lista użytych środków :


Mycie i koła :


-Tenzi Truck
-AB Magifoam
-IronX
-SNB Jetin
-APC SG Red Devil
-SNB Tar Remover
-Prickbort
-Duragloss 901


Lakier:

-Koch Chemie PowerCut i Schleifepaste
-Menzerna 2500
-Urban Shine
-SV CF Professional Regular
-SV CF Regular
-SV Shield

Opony,tworzywa etc :


-Meguiars Endurance
-Koch Chemie Plaststar
-Autofinesse Revive
-NW "XXX" od MXNowicki
-SV Autobahn


W takim stanie auto trafiło w nasze ręce :


Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na początek auto zostało zalane Prickbortem :


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Następnie mieszanka AB Magifoam i TenziTruck w Glorii :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

[img]http://img835.imageshack.us/img835/4690/isdsc0450.jpg[/img]




IronX w akcji :


Obrazek

Obrazek



Auto zostało później umyte za pomocą Duraglossa 901 , wyglinkowane i osuszone. Zdjęlismy również tablice rejestracyjne dla lepszego dostępu do zderzaka :


Obrazek


Jak zaraz zobaczycie , zdecydowanie było co robić przy lakierze. Korekta była mocno uciążliwa bo kształty auta wymagaja bardzo dużo uwagi przy polerowaniu ,głównie małymi padami. Błotniki, progi i zderzaki są plasikowe więc nietrudno o wpadkę.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Kto lepiej zrobi swoją stronę :D :mrgreen:


Obrazek


Pierwsza "50" na masce :


Obrazek

Obrazek


Błotnik/drzwi :


Obrazek


Dla ułatwienia pracy przy progach, postawiliśmy auto na kobyłkach :


Obrazek


Maska przed/po :


Obrazek

Obrazek


Przedni zderzak przed/po :


Obrazek

Obrazek


Przedni błotnik przed/po :


Obrazek

Obrazek


Teraz kolej na dach :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Tylni błotnik :


Obrazek


Tylna klapa była chyba najbardziej zniszczonym elementem auta :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Zdjęliśmy równiez napis z klapy :


Obrazek


Tylny zderzak :


Obrazek

Obrazek


Trudno dostępne miejsca polerowane były przy pomocy przedłużki :


Obrazek


Sporo trudnosci przysporzyły progi, ze względu na swój kształt i stopień zniszczenia :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Nie udało się zdjąć wszystkiego, ale jak wiadomo , z plastikowymi elementami lepiej w porę odpuścić, niż szukać lakiernika :mrgreen:


Tutaj nie wiem co dwóch asów miało na myśli :dontknow: :kox:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Mocno zniszczone były również tylne lampy :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Po każdym przjeździe dokonywana była inspekcja :


Obrazek

Obrazek

Obrazek




Po skończonym cięciu na aucie znajdowała się tona pyłu z padów i past :


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na początek miejsca gdzie była taśma spryskana Tar Removerem :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Porcja piany ze szczególnym uwzględnieniem zakamarków i szczelin :


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Wszystkie szczeliny umyte APC i pędzelkiem :


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Następnie auto kolejny raz umyte ręcznie :


Obrazek

Obrazek

Obrazek


W międzyczasie ogarnęliśmy również dwa komplety felg do Twingo. Zimówki na start, do mycia użyty został Tenzi Truck , Jetin i IronX. Jak widać miały co robić :kox: :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Wygląda to odrobine lepiej ;)


Obrazek

Obrazek


Teraz kolej na letnie koła :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Auto zostało osuszone i gotowe na finish :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ostatniego dnia nałożona została niewidzialna wycieraczka na wszystkie szyby :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Plastiki na przednim i tylnym zderzaku potraktowane Kochem Plaststar :


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Miejsca pod plastikowymi listwami zostały wyczyszczone za pomocą SV CF Regular :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Nakładki na drzwiach posmarowane AF Revive :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na opony trafił Meguiars Endurance :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Przed woskowaniem auto zostało przetarte dusterem :


Obrazek


Wosk :


Obrazek


Nówka sztuka :mrgreen:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Docieranie...


Obrazek


...pod czujnym administratorskim okiem :D


Obrazek

Obrazek


Rzut oka czy wnęki dobrze domyte :


Obrazek


Końcówka wydechu zabezpieczona SV Autobahnem :


Obrazek


Pora zobaczyć efekt końcowy :)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


...i światełka w drugą stronę :kox: :


Obrazek

Obrazek


Wytoczyliśmy auto na zewnątrz :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

To by było na tyle, mam nadzieje że Wam się podobało ;)

Re: Pełna korekta twingo II RS -czarny Cup

Post: 11 gru 2012, 18:25
autor: Kolorado
Ładne. Jaki koszt zrobienia tak auta u Was?
Pytam bo jakbym miał inne auto może dałbym rade podesłać na lawecie :P

Jak szukać w moim województwie takich zakładów jak wasze, nazywa sie to jakoś w indexie firm , czy pozostaje pytanie po forach.
Pozdrawiam

Re: Pełna korekta twingo II RS -czarny Cup

Post: 11 gru 2012, 18:49
autor: tfelek
koszt jest zależny od stanu lakieru i wielkości auta... Nazywa sie Detaling Auta..

Re: Pełna korekta twingo II RS -czarny Cup

Post: 11 gru 2012, 21:58
autor: maciej1486
A za twingo z 95 stan lakieru można ocenić na dobry... ?
Ile dni trwa taka sprawa?

Re: Pełna korekta twingo II RS -czarny Cup

Post: 11 gru 2012, 22:59
autor: Sasio
Zależy wszystko od tego jak lakier jest dobity.
Sam swoje Twingo polerowałem 14 godzin, a odszedł mi cały dach.

Tfelku gratulacje dla całego zespołu, zastanawiam się czemu ktoś tak auto zapuścił...
Swoje bym liznął trochę ale brak miejsca najbardziej dokucza.

Dobry garaż do podstawa.


Maćku odnośnie szukania zakładów, wiele jest pseudo frajerów którzy mają polerkę, jeden pad 15cm i pastę Farecla G3..
Ok, samochód jak wyjedzie się błyszczy i nie ma rys.. do pierwszego porządnego mycia bo Farfocla zawiera tonę wypełniaczy.
Profesjonalny zabieg podejrzewam od 300zł w górę w warsztacie, ewentualnie szukaj kogoś kto to robi po znajomości.

Re: Pełna korekta twingo II RS -czarny Cup

Post: 11 gru 2012, 23:36
autor: tfelek
nam zajeła robota tego auta ponad 30godz.. jak by ktoś chciał w na spocie 2013 wezme swoje zabawki to coś podziałamy :)

Re: Pełna korekta twingo II RS -czarny Cup

Post: 12 gru 2012, 7:40
autor: maciej1486
To chyba, jednak sam z ojcem się tym zajmę na wiosnę(przed zlotem) :D w końcu ojciec lakiernik :)





Sasio pisze:Zależy wszystko od tego jak lakier jest dobity.
Sam swoje Twingo polerowałem 14 godzin, a odszedł mi cały dach.

Tfelku gratulacje dla całego zespołu, zastanawiam się czemu ktoś tak auto zapuścił...
Swoje bym liznął trochę ale brak miejsca najbardziej dokucza.

Dobry garaż do podstawa.


Maćku odnośnie szukania zakładów, wiele jest pseudo frajerów którzy mają polerkę, jeden pad 15cm i pastę Farecla G3..
Ok, samochód jak wyjedzie się błyszczy i nie ma rys.. do pierwszego porządnego mycia bo Farfocla zawiera tonę wypełniaczy.
Profesjonalny zabieg podejrzewam od 300zł w górę w warsztacie, ewentualnie szukaj kogoś kto to robi po znajomości.


-- Połączono posty: 12 gru 2012, 07:41 --

tfelek pisze:nam zajeła robota tego auta ponad 30godz.. jak by ktoś chciał w na spocie 2013 wezme swoje zabawki to coś podziałamy :)


Zawszę znajdzie się jakiś chętny :P