Bardzo lubimy:

Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:29 | UŻYWAMY PLIKÓW COOKIES - poznaj szczegóły


Wtryskiwacz

  • Autor
  • Wiadomość
Offline

edmin5790

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 19 lut 2014, 19:13
  • Lokalizacja: Rzeszów
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 1996

Wtryskiwacz

Post20 lut 2014, 18:14

Witam wszystkich jestem tu nowy i nie do końca obeznany, ale potrzebuje szybkich i fachowych porad dotyczących twingo.
A mianowicie w ostatnim tygodniu podczas jazdy do pracy zgasło mi auto powtórne odpalenie udało się tylko na holu i tylko przy większych obrotach silnika (wtedy i tylko wtedy automatycznie następuje przełączenie na LPG).
Po powrocie do domu i sprawdzeniu przyczyny awarii okazało się ze, wtryskiwacz nie przepuszcza paliwa. Awarii się nie pozbyłem i autko stoi, to co próbowałem to: sprawdzenie bezpieczników i napięcia na wtrysku(2v), odłączenie aku a nawet wymiany wtryskiwacza nic nie pomogło.
Pytanie czy ktoś spotkał się z podobnym problemem, a morze ktoś posiada schemat elektryczny wtryskiwacza bo wydaje się mi ze te 2V to za mało na jego otwarcie? Dodam tylko ze autko udało się odpalić na "starterze" i chodziło tak długo jak był on podawany.
Z góry dzięki za pomoc.
dane auta
twingo z 1996r silnik 55kn
Offline
Awatar użytkownika

Dmochu

  • Posty: 585
  • Rejestracja: 02 lis 2011, 2:11
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Silnik: K4m 854 1.6 6.16v (133KM)
  • Rocznik: 2000

Re: Wtryskiwacz

Post20 lut 2014, 23:28

Pompa paliwa ?!
TWINGO-GARAGE
Offline
Awatar użytkownika

Maja

  • Posty: 75
  • Rejestracja: 25 paź 2012, 2:53
  • Lokalizacja: Szczecinek
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 1993

Re: Wtryskiwacz

Post21 lut 2014, 12:31

przed wymianą pompy , wyjąłbym ją i wyczyścił , oraz na krótko sprawdził czy ma ciśnienie, podobny problem miałem u siebie, całe sitko było zalepione "piachem"
Offline

edmin5790

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 19 lut 2014, 19:13
  • Lokalizacja: Rzeszów
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 1996

Re: Wtryskiwacz

Post21 lut 2014, 16:29

Ogólnie to pompa podaje paliwo ale sprawdzę sito faktycznie może być zbyt małe ciśnienie.

-- 22 lut 2014, 19:14 --

Temat do zamknięcia, dziś znalazłem przyczynę awarii okazało się ze przyczyną problemu były kiepskie połączenia ale o dziwo za układzie LPG. Po ich poprawieniu auto pali a na wtryskiwaczu woltomierz pokazuje mocne 12V.
Ps. wiecie morze jak się pozbyć francuskich połączeń przewodu paliwa z pompa paliwa bez specjalnych szczypiec?

Wróć do Diagnostyka

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

cron