Strona 1 z 1

ekg ale

Post: 20 gru 2015, 10:55
autor: dequ
Witam mam pytanie może ktoś sie spotkał z czyms takim:
auto po odpaleniu nie zawsze ale coraz czesciej lol ;wyskakuje kontrolka ekg i na wolnych obrotach nierówno chodzi az zgaśnie przy tym kopci (czyli według mnie map sensor ,na clipie tez mapsensor -błąd) ale tylko po odpaleniu wystarczy przejechac 400-500 m i znika kontrolka i wszystko ok jest
ps.moze ktos ma rezystancje map sensora 1-2.1-3.2-3.,gdyz zakupilem zamiennik i ma inna niż oryginał u mnie co by moze wskazywało że mój jest uszkodzony -niestety na nowym całkiem wchodzi w stan awaryjny i utrzymuje wyższe obroty .
Różnica miedzy rezystancjami nowy-stary jest nie rzedu kilku ohm tylko rzedu kilo do megaohm ?!!!!hm
właśnie nie spojrzałem wartośc cisnienia na clipie czy po prostu wychodzi poza skale i dlatego błąd jest czy sie nie zmienia wogóle ,kurcze może ktoś coś podrzuci np.Sasio hahah troche już pomógł pozdro

Re: ekg ale

Post: 20 gru 2015, 20:25
autor: grande1970
a co to za kontrolka EKG ????

Re: ekg ale

Post: 21 gru 2015, 11:18
autor: dequ
witam Grande ty to jesteś szcześciarz hahaha obys nigdy jej nie poznał :D
tutaj link http://www.forumsamochodowe.pl/megane-9 ... t23349.htm
przykładowy oczywiście samochód

Re: ekg ale

Post: 15 mar 2016, 23:38
autor: forest64
Występowanie i działanie wskaźników i lampek kontrolnych zależy od wyposażenia i kraju przeznaczenia pojazdu.
Obrazek
za: Instrukcja obsługi Renault – 82 00 582 970 – NU 741-5 – 06/2005 – Edition polonaise

Re: ekg ale

Post: 16 mar 2016, 1:10
autor: MaciekR4
doprecyzuję - ta kontrolka to od każdej usterki podpiętej do elektroniki w silniku niestety, nie tylko tego co w książce opisali...


w innym R i przygodach z tą kontrolką - taniej wyszło mnie sprzedać auto i kupić inne niż bawić się w naprawę/wymianę wszystkiego czego błędy wywalało na kompie / doszedłem do momentu naprawy bądź wymiany trudno dostępnego i diagnozowalnego komputera - tylko clip go czytał i to nie do końca i z oporami...aso R rozkładało ręcę...a zaczęło się z dnia na dzień bez żadnych objawów...

wywalało mi błędy wszystkich czujników na silniku i wtrysków/przestawiacza kąta wtrysku/pompy wtryskowej...wszystko zostało wymienione na nowe / wtryski i pompa wtryskowa zregenerowane...błędy skasowane, a auto też raz pracowało dobrze, raz z oporami - dymienie, szarpanie silnikiem i permanentny brak mocy...pomagało jedynie odpięcie kompa - wtedy jakoś znośnie pracował...komputera już nie szukałem...