- Posty: 11
- Rejestracja: 13 paź 2012, 23:25
- Lokalizacja: Lizbona
- Silnik: D4F 16V (75KM)
- Rocznik: 2001
Skoro lutowałeś switcha to zakładam że masz jakieś pojęcie o elektronice.
Zdarza się że ludzie lutują pistoletową a to zabójstwo dla tego typu elektroniki.
W swoim kluczyku miałem to samo ze switchem. Zalecam obejrzenie całego układu pod kątem zimnych lutów.
To może pomóc zamiast wymiany cewki. Ta cewka się wydaje się że jest odpowiednia
Ja bym jeszcze przeszedł się na szrot i spytał czy nie mają kluczyka i stamtąd wymontować.
Wspomnę tu jeszcze o innym problemie. Jak to sprawnie wylutować. Ale zakładam że znasz technikę na żyletkę lub podobną bo jest zagrożenie że zerwiesz ścieżki.
Co do kluczyka kompletnego to mi udało się kupić cały -elektronika i metal- na aliexpres ok 50 zł