B4 predkosc pojazdu
A5 obroty silnika
kostka poFL
Poswiecilem kolejne 5 minut swojego prywatnego cennego czasu i zapytalem wujka gooooogle.
tu masz tez opis z jednego z forum wdg schematu ktory zamiescilem w 3 poscie
,,1) staly plus (czerwony gruby) przez bezp. 30A => podlaczylem w skrzynce bezp. pod maska z wejscia duzego 60A bezpiecznika.
2) mase (czarny gruby) do punktu masy NC na lewym przednim slupku => pod najblizsza srube na karoserii
3) plus po przekreceniu stacyjki (zolty) przez bezp. 5A => z puszki bezpiecznikow, z wejscia bezpieczniaka 30A do elektrycznych szyb
4) sygnal z czujnika predkosci (zielony cienki) => z zlacza predkosciomierza, pin 7 - przewod zielony cienki
5) sygnal z komputera wtrysku (pomaranczowy cienki) pin 23 lub pin 2 na plytce bezp./przekaznikow przy akumulatorze => z plytki bezpiecznikow i przekaznikow pod maska, pin 2 pomaranczowy cienki
6) mase dla kontrolki wspomagania z komp. wspomagania (zielony gruby) => pin 13 w wtyczce panelu kontrolek
i ew. jej zasilanie (jesli go nie ma) z plytki bezpiecznikow pod kierownica (A19) => to polaczenie juz bylo nic nie musialem robic,
oraz jesli jej nie ma zainstalowac sama kontrolke => kontrolka juz byla, nawet z zarowka
.
7) sygnal z komp. wspomagania do gniazda diagnostycznego:
- pomaranczowy gruby => pin 8 w gniezdzie diagnostycznym => tego nie chcialo mi sie montowac przeciagnalem tylko przewody do skrzynki bezp. pod maska