Sasio pisze:Koleś chodzi mi o wspomaganie elektryczne, poczytaj forum i wiedz że tak pisze z przyzwyczajenia z innych samochodów, że uwalona pompa w sensie elektronika lub silnik elektryczny wspomagania lub wyjęty bezpiecznik.
Mój błąd, w twingo jest elektryczne, jak wyżej pisałem że z przyzwyczajenia.
Raportujesz mój post że nie dotyczy tematu, to zaraz ja wywalę Ci całe Twoje ostatnie posty bo się pytasz o wspomę.. pomyśl najpierw a nie później cuda wianki tworzysz.
Równie dobrze mogę Twój temat cały wywalić bo jest już temat na forum w dziale o którym pisałem...
Nie robię tego bo nie robimy jak inne fora aby gnębić userów.. ale może i trzeba by tak zacząć robić bo zaczyna się znowu samowolka.
Na elektrodzie za taki temat np. o odpowiedniej dla elektroników pytaniu dostałbyś ostrzeżenie, zabrane punkty i zwinęli by Ci temat do kosza.
Uprzedzając Twoje stwierdzenie, nie "kozaczę" adminem, tylko odpowiadam na Twoje zaczepki.
Druga rzecz, w Twingo elektryczne wspomaganie siada, i często wywala cały moduł, albo wariuje i wtedy wyjmują bezpieczniki albo kontrolki...
a odnośnie wspomagania się zdenerwowałem bo piszesz !!po pierwsze ze na pewno jest ??? ( na jakiej podstawie to stwierdziłeś ? nie załączałem zdjęć kolumny kierownicy ) po drugie na wspomaganie elektryczne "silnik" mówisz "pompa" ok ja się zdenerwowałem ty się pomyliłeś i już temat kłótni zamykamy
ale w tym temacie odnośnie silników który wysłałeś jest podobny silnik ale nie do końca w kolektorze na każdej rurze widać jakieś okrągłe otwory u mnie tego nie ma ?? to tylko tak różnica? silnik ten sam?