Prezes pisze:qljerry pisze:Ze wzgledu na koniecznosc wypiecia wtyczki od poduszki nie smiem opisywac w szczegolach jak to zrobic ze wzgledu na bezpieczenstwo.
To jakaś wiedza tajemna? Odpięcie aku i wypięcie wtyczki? Śmiało dawaj szczegóły.

no to bierzesz klucz 13 i odkręcasz poduszkę od strony schowka. Podważasz ją i wydłubujesz z kokpitu. We wtyczce jest zabezpieczenie które trzeba podważyć małym wkrętakiem, wtyczka - out. W schowku jest klapka - też ją wyjąć. Od góry rure biegnącą do prawego nawiewu. Przekręcasz w obudowie (prawo? lewo?) cały wentylator i wydaje ci się ze jest twój. Ale jeszcze wtyczka od jego zasilania a potem cierpliwość w wyjęciu go z tej ciasnej dziury. Dlatego trzeba wyjąć klapkę w schowku. Da sie go mozolnie otworem po poduszce wyjąć i włożyć nowy. No i ta wtyczka air bag. Trzeba pamiętać by zapiąć zabezpieczenia które 1. uniemożliwia wyskoczenie wtyczki 2. odbezpiecza poduszke. Pracy na 20 minut. Ale dodam że dla mnie speca od patroszenia aut. Mimo to nawet dla amatora jest to wykonalne.
Potrzeba: nasadkę długą 1/4 cala, coś do podważenia poduszki w kokpicie - np śrubokręt szerokości 10mm.
Oczywiście zaczynamy od odpięcia akumulatora!