- Posty: 43
- Rejestracja: 09 lis 2013, 18:46
- Lokalizacja: Małopolska
- Silnik: C3G (55KM)
- Rocznik: 1994
Cyt:
Auto osiąga większą prędkość maksymalną, zyskuje lepsze przyspieszenie,większą dynamikę jazdy, lepiej reaguje na pedał gazu.
Chip zmniejsza zużycie paliwa o ok. 0,5-1,0l / 100KM przy niezmienionymstylu jazdy.
Likwiduje efekt tzw. turbo dziury w samochodach z turbiną.
Nie powoduje nadmiernego dymienia.
Ja pierd.... Tylko to mi przyszło do głowy.
Ten box nic nie daje. Poprawę osiągów mogłaby przynieść jedynie modyfikacja sterownika silnika. I to zaledwie kilka KM.
Poza tym sterownik może samo dostosować się do warunków pracy. Są to tak zwane korekty krótko i długo terminowe. Silnik może albo być podlany bo ma np sportowy filtr powietrza i wydech. Co da te parę koni bez modyfikacji sterownika. Albo może być też zdławiony. Z powodu wielu innych czynników. Zakres jest dość wąski więc przy poważnych modyfikacjach i tak trzeba modyfikować oprogramowanie. Dlaczego to piszę? Bo ten chip box pewnie działa w ten sposób, że przekłamuje odczyty z czujników w celu "poprawy" dynamiki. Czyli w silnikach benz sprowadza się do zmiany tych korekt o których wspominałem.---> Tylko, że sportowy wydech i filtr zwiększa ilość mieszanki paliwowo-powietrzne. Więc jest z czego tą moc uzyskać.
W dieslu to coś taki box da, ale tylko dedykowany.
Więc nie łap się na tego typu wyłudzanie kasy.