Bardzo lubimy:

Dzisiaj jest 29 mar 2024, 10:02 | UŻYWAMY PLIKÓW COOKIES - poznaj szczegóły


filtr powietrza

Przeróbki i szeroko pojęty tuning zarówno optyczny jak i mechaniczny
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

maciej1486

  • Posty: 879
  • Rejestracja: 06 wrz 2012, 6:39
  • Lokalizacja: Nakło- kuj-pom
  • Silnik: C3G (55KM)
  • Rocznik: 1995

Re: filtr powietrza

Post01 sty 2013, 10:05

CZy temat został założony w sprawię kupna bmw?
Zakładanie centralnych zamków/ sterowników centralnych zamków!
Offline

SebastianK

  • Posty: 2304
  • Rejestracja: 03 mar 2006, 20:34
  • Lokalizacja: okolice Łodzi (Zgierz)
  • Silnik: -

Re: filtr powietrza

Post01 sty 2013, 12:20

Panowie Daniel i Kolorado odbiegacie od głównego wątku w tym temacie. Chcecie rozmawiać na temat E36 to proszę na PW lub w HP.
Żaba 2001 - D7F. w dobrych rękach :-)
Kolorek Czerwień MARGOT

Megane II 2003- 78000km na liczniku.(Maj 2010) 90000km.(Maj 2011) 100000km.(Maj 2012) 115000km.(Maj 2013) 130000km.(Maj2014) 150000km.(Maj2015)
Offline
Awatar użytkownika

Daniel

  • Posty: 107
  • Rejestracja: 15 lis 2012, 10:38
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 2000

Re: filtr powietrza

Post01 sty 2013, 17:06

Racja przyjmuję upomnienie na klate:-)
Daniel
Offline

Kaka'

  • Posty: 151
  • Rejestracja: 14 sie 2011, 20:44
  • Lokalizacja: Kartuzy
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 2001

Re: filtr powietrza

Post01 sty 2013, 20:41

Tak notabene - nasze Żabki aż tak niechętne na tuning nie są. Przypomniała mi się pewna sytuacja... Jak kiedyś szukałem informacji na temat tuningu D7F'a, to na jakiejś zagranicznej stronie dotyczącej tuningowania silników znalazłem D7F po tak zwanym chipowaniu (lub jak kto woli: zwiększeniu dawki paliwa). Z 58 koni zrobiło się około 68 KM. Nm, o ile mnie pamięć nie myli, wzrosły też o około 10-15. Trochę lepszy efekt był w D4F'ie (tzn. zwiększa zwyżka mocy, ale na pewno nie było to 100 KM). Da się? Da się, kwestia jeszcze wysilenia całej jednostki, a co za tym idzie - jej trwałości.

Gdyby tak naprawdę profesjonalnie podejść do tuningowania, robiąc przy tym porządnie cały układ dolotowy, wydechowy, zwiększając dawkę paliwa no i władować nowy wałek (z racji ogromnej popularności D7F, na pewno byłaby to robota na zamówienie ;)), pewnie z D7F do 100 koni by się wyciągnęło, z D4F na pewno jeszcze więcej (pomijam turbinę!). Ale z naszymi silnikami to niestety są ogromne koszta, do tego jeszcze potrzeba naprawdę mnóstwo czasu i zaangażowania.
Poprzednia

Wróć do Modyfikacje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

cron