- Posty: 3
- Rejestracja: 12 gru 2013, 12:37
- Lokalizacja: Warszawa
- Silnik: D4F 16V (75KM)
- Rocznik: 2002
Ten sam bezpiecznik przepalił się u mnie podczas jazdy uniemożliwiając ponowny rozruch motoru. Następnie przepalał się po przekręceniu kluczyka i pompa nie startowała. Ani cewka ani pompa w moim przypadku nie były winne. Na schemacie właśnie te odbiorniki są podłączone pod bezpiecznik 25A.
Sam tego nie naprawiłem, bo auto padło na trasie. Elektromechanik znalazł zwarcie w wiązce od (jak to określił) prądniczki zabudowanej na skrzyni biegów. Podobno jest to jakimś cudem poza schematem, nie wiem. Tyle się dowiedziałem przy odbiorze auta.
Fakt: Z tyłu na skrzyni jest zabudowany pionowo czujnik prędkości z wtyczką.
Niewiele pomogłem ale może, to Ci da jakiś trop.