16 wrz 2013, 21:55
Wiesz branio, jeżeli ktoś potrzebuje kompa do programowania wtrysków i innych cudów, albo chociażby ma auto z magistralą CAN to nawet DDT bym nie próbował z moim kablem podłączyć.
Jednakże aby sprawdzić to co chciałem sprawdzić, lub zdiagnozować, i umie trochę logicznie myśleć i rozumieć co oznacza "otwarty obwód poduszki powietrznej pasażera" zamiast "uszkodzenie poduszki powietrznej pasażera" to DDT z kablem KKL jest programem do ogarnięcia.
Nie było takiej rzeczy której bym nie zrobił DDT - oczywiście z tych co były mi potrzebne, a i znajomym sprawdzić przyczyny błędów i je skasować oraz coś przeprogramować w module komfortu - na tyle jest okey.
Problemem często jest brak wykrywania niektórych modułów lub modeli Twingo.
Moje Twingo
15.08.2010 - 19.06.2011
23.06.2011 - 31.05.2015
06.01.2013 - 14.02.2013
07.06.2014 - 01.08.2014
25.10.2014 - 27.11.2014
Szukasz części do Twingo ?
Sprawdź !