Co do trwalości panewek to spytać się trzeba uzytkowników co do niego lali i jak dbali.
1.5dci k9k jest dislem który do tej pory siedzi w największej ilosci renówek i ich pokrewnych (nissany,dacie i juz mercedesy).
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K ... ne#K9K_dCiPrzebiegi po 250ttk są normą.
Faktem jest że silnik ulegl modyfikacji i seria k9k 800 jest najlepiej dopracowana i jak się wydaje koncową wersją tej serii.
1.6 dci ma 80%mocy przy 1500rmp i pelna pare przy 1750rmp co czuc po zalaczeniu sprezarki, poprostu wciska w fotel.
Porównując co na rynku jest ( litraż.konie i moment obrotowy) jednostka jest zdecydowanie w czołówce.
Spalanie odbiega od katalogowego (naturalnie
).
Przy budzie ponad 1,5t i z moją nogą jestem pżonizej 6L.
Zona z dziecmi schodzi na 5L
Ostatnio pędziełem z Lubeki do Szczecina na A24 przez 220km na tempomacie nastawionym na 170kmh. Hamowałem w tym czasie 5 razy (
) bo panowie i panie w lusterka nie patrzą.
Spalanie dobiło do 7,5L po jakiejś pół godzinie jazdy i pozostało aż do zjazdu.
Jestem więcej jak zadowolony.
Jak pisałem powyżej jest to teraz flagowy sinik disla koncernu.
Tu coś o jego młodszym bracie 160kucy
http://www.renault.pl/swiat-renault/tec ... win-turbo/